Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES | Codi | 15685103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Identifica les implicacions ètiques que afecten als processos de la intervenció social i educativa. | |
CE6 |
Demostra habilitats per promoure el treball amb grups i la comprensió del fenomen grupal. Aplica i comprèn les tècnqiues més innovadores per a la negociació i gestió de conflictes en el treball en equip. Incorpora en el disseny de la intervenció social i educativa la perspectiva multidisciplinària en el treball en equips en entorns nous i complexos. Descobreix les oportunitats i els riscos i les amenaces que ofereixen les tecnologies de la comunicació en la innovació de la intervenció social i educativa. | |
CE7 |
Incorpora en el disseny de les estructures organitzacionals tècnqiues de suport col·lectives (intervisió, supervisió, cercles de qualitat...) per a la millora del benestar de l'organització. Identifica les estratègies innovadores més adequades pels processos de creació d'estrucutres organitzatives que procuren el benestar. Aplica les metodologies i habilitats necessàries per a l'acompanyament en l'espai de supervisió professional. Diagnostica situacions de risc de malestar dels professionals de la intervenció social i dels sistemes d'organització de les institucions. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |