Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Informàtica (2010) |
Assignatures |
METODOLOGIES DE LA PROGRAMACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | METODOLOGIES DE LA PROGRAMACIÓ | Codi | 17234116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Es demanaran diverses pràctiques a resoldre individualment o en equip. Per a poder superar l'assignatura caldrà entregar totes les pràctiques i obtenir una nota mitjana de 5. | 40% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Es faran dues proves durant el curs, en un format que es detallarà en el seu moment, que pot incloure parts per a desenvolupar i/o preguntes o problemes amb múltiples respostes i/o parts per a completar. Per a poder superar l'assignatura caldrà haver fet les dues proves, obtenir una nota mitjana de 5 i un 4 en la segona prova. |
60% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En el cas de que l'alumne no superi l'avaluació en 1a convocatòria disposa de mecanismes per a recuperar la/les parts pendents:
Depenent del format final dels exàmens de teoria de 1a i 2a convocatòria, es podrà permetre o no l'ús de dispositius de comunicació i transmissió de dades. Si existís la prohibició, el no compliment d'aquesta suposaria automàticament la no superació de l'examen. NOTES COVID-19: Davant les circumstàncies sanitàries actuals, és preveu la possibilitat que els exàmens de teoria de 1a i 2a convocatòria siguin en línia. Addicionalment, la nota de cada examen podrà tenir un petit component competitiu, en torn al 10-25%, basat en el rendiment de l'alumne en comparació amb els altres. Un avantatge d'aquest mètode és que deixar-se copiar podrà representar una reducció efectiva d'aquest component de la nota, constituint així un mecanisme dissuasiu. Aquest component parcial es calcularà d'acord amb el rang percentil, ajustat a un model logit-normal. La resta de la nota, en torn al 75%-90%, es calcularà d'acord amb el rendiment individual, de forma completament tradicional. |