Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau de Tècniques de Desenvolupament d'Aplicacions Web i Mòbils (2018) |
Assignatures |
COMPUTACIÓ UBIQUA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | COMPUTACIÓ UBIQUA | Codi | 17264113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
INF9 |
Integra dispositius computacionals en escenaris on es trobi localitzat l'ésser humà | |
WM4 |
Coneix les tecnologies necessàries per desenvolupar aplicacions informàtiques en entorns de computació ubiqua | |
WM5 |
Implementa aplicacions informàtiques per a entorns de computació ubiqua utilitzant sistemes encastats. | |
WM6 |
Analitza i avalua les diferents tecnologies per a la construcció d'aplicacions infomáticas en entorns de computació ubiqua | |
WM7 |
Integra dispositius computacionals en escenaris on es trobi localitzat l'ésser humà Integra les tecnologies de la informació i les comunicacions en entorns de computació ubiqua Sap dissenyar xarxes de sensors i / o dispositius Iot per a la construcció d'aplicacions infomáticas en entorns de computació ubiqua | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l'àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |