Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 20224501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes optatives | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Culmina, en un entorn professional real, l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en un entorn professional real. Es familiaritza amb els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
A5.4 |
Interpreta normes, procediments, protocols, estàndards, manuals i els aplica en casos pràctics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B1.2 |
Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis. | |
B1.3 |
Desenvolupa estratègies per obtenir els resultats en el temps adequat i amb l'abast precís. | |
B2.1 |
Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte. | |
B2.2 |
Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes. | |
B2.3 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. | |
B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip. | |
B2.5 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. | |
B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
B3.1 |
Entén la funció i la expectativa que te la societat de un enginyer i la expectativa que ha de tenir un enginyer de la societat | |
B3.2 |
Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip. | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B3.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva. | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions. | |
B4.2 |
Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn). Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris). Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge). Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement). | |
B4.3 |
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B4.4 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca. | |
B5.2 |
Mostra un criteri correcte per a prendre decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible, en un entorn de relativa incertesa | |
B5.3 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges | |
B6.1 |
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
B6.2 |
Identifica els principals problemes ambientals. (Medi ambient) Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s'implica en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |