Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria Elèctrica (2010) |
Assignatures |
PROJECTES D'ENGINYERIA ELÈCTRICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PROJECTES D'ENGINYERIA ELÈCTRICA | Codi | 17214126 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Elabora una memòria del projecte realitzat. | |
A2 |
Elabora una memòria del projecte realitzat. | |
RI12 |
Desenvolupa una correcta metodologia de treball. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Desenvolupa una correcta metodologia de treball. | |
B3 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica Desenvolupa una correcta metodologia de treball. Valora l’acompliment dels objectius marcats Demostra autonomia, maduresa i eficiència | |
B4 |
Elabora una memòria del projecte realitzat. | |
B5 |
Valora l’impacte del projecte realitzat | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |