2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ DIDÀCTICA EN EDUCACIÓ D´ADULTS
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Individualmente o en grupos de máximo tres personas, los alumnos deberán elaborar y presentar un trabajo monográfico sobre alguno de los temas desarrollados durante el curso.
La presentación del trabajo monográfico deberá seguir la normativa general de presentación de trabajos definida por el Departamento de Pedagogía.
Propuesta de Esquema de Trabajo:
1. Justificación
2. Guión general del trabajo.
3. Desarrollo.
4. Conclusiones
5. Práctica: La parte práctica del trabajo supone desarrollar una de las propuestas teóricas realizada en los apartados anteriores.
25%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Resolució de problemes: Per cada bloc de continguts es realitzaran, en grups de treball (màxim tres components), diferents pràctiques relacionades amb la temàtica tractada i en forma d’estudi de cas o resolució de problemes. El lliurament de cadascun dels treballs pràctics per part dels alumnes es realitzarà a l’acabament de cada classe pràctica. L’avaluació de les pràctiques es realitzarà de forma contínua i mitjançant la metodologia de Presentació-Exposició. Després de la Presentació, el grups tindran un temps per millorar aquells aspectes que no has estat desenvolupats de una forma òptima. 40%
Proves objectives de tipus test Els alumnes en grups de màxim 3 persones, hauran de realitzar uns exercicis d’autoavaluació presents en cadascun dels blocs de contingut (4 exercicis d’autoavaluació) en els quals es combinaran preguntes curtes i preguntes tipus test.

5%
Proves pràctiques Sobre la base teórica explicada y teniendo como referencia las prácticas realizadas en clase los alumnos deberán de resolver un cuestionario.

En la evaluación del cuestionario, además de la adecuación de las respuestas del alumno a las preguntas formuladas, se valorará la concisión, el rigor, la precisión terminológica y conceptual, el agotamiento de todas las posibilidades de cada planteamiento, la inclusión de citas bibliográficas que ayudan a fundamentar la exposición, el establecimiento de las oportunas relaciones, las aportaciones de consecuencias didácticas y la madurez de las respuestas.
30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria