Codi |
|
A1 |
Conèixer i comprendre la complexitat dels processos educatius, en general (finalitat i funcions de l'educació i del sistema educatiu, teories del desenvolupament i de l'aprenentatge, l'entorn cultural i social i l’àmbit institucional i organitzatiu de l'escola, el disseny i desenvolupament del currículum, el paper del docent. |
A6 |
Valorar la riquesa de la diversitat lingüística. |
A14 |
Conèixer els camps temàtics d’interrelació de les ciències amb altres àrees, i en especial en aspectes d’educació tecnològica, educació per a la salut i educació medi ambiental. |
A15 |
Reflexionar sobre la construcció de valors socials mitjançant l'anàlisi de la realitat social i el coneixement històric. |
A18 |
Promoure el desenvolupament d'identitat cultural a través del coneixement històric i social. |
A43 |
Detectar situacions de falta de benestar dels alumnes que afectin el seu desenvolupament i promoure la seva millora. |
A46 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa. |
A52 |
Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu. |
A54 |
Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions. |
A63 |
Gestionar els conflictes i resoldre'ls. |
A69 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B12 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B13 |
Ser capaç de prendre decisions |
B14 |
Tenir raonament crític |
B15 |
Ser creatiu |
B19 |
Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions. |
B20 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |