2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PROCESSOS PSICOLÒGICS BÀSICS EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
C4
Exposició oral del treball en grup realitzat pels alumnes. L'alumne haurà de demostrar les habilitats comunicatives adquirides durant els exercicis de simulació.

Té caràcter obligatori
10 %
Treballs
A10
B2
C4
Treball de recerca en grup.

Té caràcter obligatori.
20 %
Proves objectives de tipus test
A10
B2
En aquesta prova s'avaluen els continguts teòrics impartits a les classes magistrals i els continguts de les lectures vistos en l'aplicació de la metodologia de "estudis antecedents".

Cal superar el 50%
70 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Los estudiantes que no puedan asistir regularmente a las sesiones de prácticas deberán hablar con el coordinador de la materia durante el mes de febrero.

Habrá un examen de recuperación para los alumnos que suspendan las pruebas objetivas tipo test, pero no habrá recuperación de las partes restantes que conforman el total de la nota (trabajo y exposción).

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.