Tutoria individual o en grups de treball per l’orientació dels processos d’ensenyament i aprenentatge i la fonamentació documental o metodològica dels treballs a realitzar. Utilització d'eines TiC per afavorir aquesta atenció, com potser videoconferència i altres.
Atenció a l'alumnat en situació específica deguda a la participació en programes europeus o necessitat laboral.
Activitats periòdiques amb el grup classe per a reflexionar, avaluar i fer propostes de millora del desenvolupament del curs.
INDICADORS D’AVALUACIÓ:
En els diversos treballs i processos d’avaluació, es valora d’acord amb els següents indicadors:
1) A nivell general, continguts adients i complets, d’acord amb l’enunciat plantejat 40 %
En el cas dels qüestionaris: (les incorrectes no descompten)
- Preguntes ben construïdes amb respostes que facin i ajudin a la reflexió i la didàctica dels continguts 20 %
- Que entre totes desenvolupin tot el tema corresponent. 20 %
2) Nivell aprofundiment: documentació bibliogràfica, articles, web 20 %
3) Visió avançada segons previsions contextuals, original, tecnològica, 20 %
4) Participació, assistència, aportacions rellevants, 20 %
|