Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11234104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral en format tecnològic que es realitzarà en grup. A l'inici de curs s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
2 | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Es plantejaran diferents casos pràctics relacionats amb el contingut de l'assignatura que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. Aquestes activitats s'hauran de presentar a través del moodle. CAMPUS SESCELADES: També es realitzaran auto-avaluacions de forma continuada en les sessions de seminaris sobre el contingut treballat a classe. Per grups, els alumnes hauran d'entregar preguntes d'auto-avaluació per cadascun dels temes de l'assignatura. L'entrega d'aquestes preguntes correspondrà al 10% de la nota total de l'assignatura. La resolució del cas pràctic esmentat anteriorment, correspon al 10% de la nota total de l'assignatura. |
2 | ||||
Proves mixtes |
|
Donat que cada campus te una temporització diferent, cada seu realizarà una metodologia d’avaluació diferenciada: CAMPUS SESCELADES: A través d’examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen) i la resolució d’un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar la assignatura i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5. CAMPUS TERRES DE L’EBRE: A través d’un examen de desenvolupament i la resolució d’un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar l’assignatura i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5. CAMPUS BAIX PENEDÈS: A través d’un examen objectiu tipus test (els errors penalitzen), en el que s’avaluarà tant la part pràctica com la teòrica. Hi haurà 2 exàmens parcials (un al desembre i l’altre al març), un examen global i un examen de recuperació al març-abril per a qui no hagi arribat al 5. |
6 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per superar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5). La suma de totes les activitats amb pes a la nota (examen + exposicions + supòsits pràctics) també ha de ser superior a 5. Pels que suspenguis l'examen hi haurà una segona convocatòria. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació. D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i de les proves avaluades i seran d'obligat compliment per a l'estudiant. |