Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN LAS DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN, LECTURA Y ESCRITURA |
Contenidos |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN LAS DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN, LECTURA Y ESCRITURA | Código | 11234218 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
tema | Subtema |
MÒDUL 1. Competència en comunicació lingüística: fonaments conceptuals i tractament en el currículum d’educació primària. | Tema 1. Competència en comunicació lingüística: una competència bàsica en educació primària. Tema 2. Descripció, finalitats i caracterització dels components de la competència en comunicació lingüística. Tema 3. La competència comunicativa lingüística en el currículum de primària. |
MÒDUL 2. La competència comunicativa lingüística com a objecte d’aprenentatge i ensenyança escolar. La intervenció davant les principals dificultats del seu aprenentatge . | Tema 1. Practiques educatives escolars per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la competència en llengua oral, l’escriptura i la lectura. Tema 2. Models explicatius de l’aprenentatge de la llengua oral i escrita. Tema 3. El sentit de la intervenció psicoeducativa en les principals dificultats associades a l’aprenentatge de la competència comunicativa lingüística en l’àmbit escolar. |
MÒDUL 3. Detecció i intervenció en les dificultats associades a l’aprenentatge de la competència comunicativa lingüística. | Tema 1. Dificultats d’aprenentatge de la competència en comunicació oral i la seva intervenció . Tema 2. Dificultats d’aprenentatge de la competència lectora i la seva intervenció. Tema 3. Dificultats d’aprenentatge de la composició escrita i la seva intervenció. |