2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ MUSICAL, VISUAL I PLÀSTICA I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A2
A10
B3
B4
C3
C4
realització de treballs pràctics a l'aula específica (visual i plàstica, música)

realització de treballs escrits entorn dels temes de la materia
33%

33%
Proves mixtes
A1
A10
C4
proves de preguntes curtes i/o de desenvolupament de temes 33%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

el bloc${1}i e${1}i${1}ensenyament/aprenentatge de la música ${1}ii el bloc${1}i ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica${1}i son el 50% per cent, cadascun, de la matèria ensenyament/aprenentatge de l'educació musical, visual i plàstica. Per aprovar la matèria cal tenir aprovades les dos parts que la composen.

per al bloc ${1}iensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica, ${1}ila via ordinaria d'avaluació requereix una asitencia habitual a un 80% de les classes. Cas de no comptar amb l'assitencia referida, l'avaluació sera per la via d'alumnes no assitents que es detalla més endavant.

l'avaluació per la via ordinaria es concreta en un examen per als temes teòrics, un conjunt de treballs pràctics i un dossier de recapitulació, reflexió i ampliació dels continguts de l'assignatura, tipus "portafoli". Cadascun d'aquest elemets d'avaluació compta un 33% del total. No s'estableixen requisits per a fer la mitja (p.e., aprovar els blocs d'avaluació amb una nota mínima) però sí és preceptiu fer/lliurar els tres elements d'avaluació: examen, treballs i dossier. En el cas de les tasques que es proposin com a treballs en grup, es pot establir una proporció de nota individual ponderada pels companys de grup.

Per als treballs pràctics, s'establiran unes dates de lliurament. Atès que la cooperació i la posta en comú son aspectes essencials de la metodologia emprada, no respectar els terminis perjudica la marxa del grup classe. Els alumnes que incompleixin els terminis per als lliuraments tres vegades passaràn a considerar-se no assistents i hauràn de ser avaluatas per la via d'alumnes no assitents.

Es proposaran treballs optatius, d'aprofundiment, que en cap cas poden repercutir negativament en la nota.

Els alumnes no assistents han de presentar els treballs pràctics i realitzar un examen sobre els aspectes desenvolupats al llarg del curs, tant a les sessions teòriques com a les de seminari i laboratori. No han de lliurar el dossier.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.