2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
B2
B3
Donada una situació concreta, detectar les dificultats que poden presentar uns alumnes i cóm adaptar la tasca docent a aquestes situacions. 15%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B3
B6
C2
C4
Presentacions orals amb suport power point d'algun tema sobre el que s'hagi fet un exercici d'aprofundiment. 10%
Treballs
A2
B3
B5
C3
C4
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria 25%
Proves de desenvolupament
A2
A3
A6
A8
A11
B3
C3
C4
Examen del contingut de la matèria 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives.

Hi haurà proves escrites sobre els continguts de la matèria (part psicologia -30%- i part de pedagogia (70%). Cal aprovar cada part amb un 5 com a mínim. En la recuperació de les proves escrites no es podrà treure més d'un 5.

Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic.

Les pràctiques són presencials i obligatòries. En casos excepcional cal parlar amb el professor/a.

Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin.