2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ I PROGRAMACIÓ DE LA PRÀCTICA PSICOMOTRIU A L'ESCOLA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A1
MEP2
MEP3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C3
C4
Realització d'un treball indidual:
Guió organitzat i justificat del projecte de psicomotricitat amb breus concrecions dels continguts que l'integren. L'extensió es concretarà al moodle.


Planificació de situacions educatives globalitzades que contemplin el conjunt d'àrees de coneixement i experiència.
Treball en grup reduït que afavoreixi la transferència, des de la sala de psicomotricitat a l'aula, dels aprenentatges realitzats pels infants.
70%






20%
Altres  

Valoració personal


10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continuada i s'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessari complir els requisits següents:

- Obtenir una nota mínima de cinc en cadascuna de les activitats amb pes a la nota.

- L'assistència és obligatòria a les sessions pràctiques, mínim 80% de les sessions (només es pot faltar a 1 sessió pràctica). De tota manera la falta d'assistència té efectes negatius envers la nota de les tasques amb pes que es vegin afectades a la sessió on es produeix la falta (-0,75). El professor/a no acceptarà justificants, exceptuant els caos que estan sota l'empar de la normativa URV. Aquests casos considerats de força major són: assistència a exàmens oficials, participació en competicions en esportistes d'alt rendiment i malaltia amb justificant mèdic. Aquests motius han d'estar correctament justificats.

- La participació activa en les activitats proposades i la coherència de les aportacions i les activitats proposades.

- La correcció lingüística tant oral com escrita en les diferents activitats realitzades i presentades.

- Els treballs s'han de lliurar en els terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates de lliurament s'especificaran al moodle, així com les normes i l'extensió dels treballs.

- Quan en alguna de les activitats d'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, l'alumne/a podrà optar a segona convocatòria. La nota màxima en segona convocatòria serà un 5.

- Cas de no comptar amb l'assistència suficient es perdrà el dret a l'avaluació continuada i l'alumne/a haurà de complir els requisits establerts en el pla alternatiu que es descriu posteriorment, tenint dret només a una convocatòria.

Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada. Pla alternatiu.

- Donat que l'avaluació és continuada, només es podran acollir a aquesta possibilitat i seguir un pla alternatiu, els alumnes que per causa de força major justificada no puguin assistir a classe i ho comuniquin a l'inici de l'assignatura. Serà l'equip de coordinació qui acceptarà o no la possibilitat de poder seguir l'assignatura seguint el pla alternatiu en funció dels motius al·legats degudament justificats. Els motius de força major seran excepcionals i no contemplen en cap cas el solapament d'assignatures.

- Els alumnes que tinguin el vist i plau del professor/a per seguir el pla alternatiu, hauran de presentar individualment totes les tasques amb pes a la nota, així com les tasques de seguiment que consideri el professorat dins els terminis establerts.

- Per superar l'assignatura caldrà que estiguin aprovades totes les tasques amb pes a la nota amb una nota mínima de 5.

- Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada, tindran dret a dues convocatòries, exceptuant aquells casos en que hagin abandonat l'avaluació continuada que només els quedarà una sola convocatòria. La nota en segona convocatòria serà màxim de 5 punts.

Altres consideracions importants:

- Tots els alumnes han de seguir l'assignatura dins el grup en que oficialment s'han matriculat. El professorat no acceptarà canvis de grup entre els laboratoris.

- Totes les activitats presentades han de tenir un alt rigor gramatical en quan a adequació, coherència, cohesió i correcció. Les faltes gramaticals i d'ortografia tindran efectes negatius sobre la nota de les diferents tasques amb pes a la nota. Així doncs, cada falta gramatical i/o d'ortografia, baixarà 0,1 punts sobre la nota final.

- D'acord amb la normativa vigent, el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats. Les mesures inclouen limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de proves i seran de compliment obligat per part de l'estudiant.

- D'acord la normativa vigent de la universitat, en cas de plagis (entenent plagi com intent d'engany al professor/a), l'assignatura quedarà automàticament suspesa sense dret a una segona convocatòria a més de procedir segons la normativa de la Universitat Rovira i Virgili a la possible obertura d'expedient.