2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA III
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral El contingut teòric de l'assignatura s'abordarà de manera col.laborativa a l'aula emprant de manera pràctica tècniques i mètodes d'aprenentatge cooperatiu com a motor de l'aprenentatge significatiu dels conceptes treballats.
Treballs Per tal d'optimitzar les diferents situacions en l'adquisició d'estratègies instructives partirem de l'elaboració en grup de treballs sobre l'aplicació pràctica del contingut teòric de l'assignatura.
Presentacions / exposicions En les interaccions amb altres cal crear situacions òptimes per l'aparició de conflicte sociocognitiu, mecanisme que desencadena l'aprenentatge segons Piaget. Els alumnes hauran de presentar els companys la seva tasca per tal de posar a prova la seva competència lingüística i comunicativa així com del coneixement de l'assignatura.
Resolució de problemes, exercicis A partir del bagatge teòric adquirit cal desplegar les competències relacionades amb l'anàlisi crític de la pròpia feina i la dels companys, així com del propi procés d'aprenentatge.
Atenció personalitzada Els alumnes disposen d'hores d'atencio pel seguiment i supervisio del treball individual i en grup. Respon igualment a les demandes dels dubtes dels estudiants que no es puguin treballar a classe ni a través de la bibliografia o altres fonts competents. Inicialment s'establirà contacte via mail per posteriorment fixar una trobada.