2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua).
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Anàlisi i resolució de casos pràctics. Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autoregulació del procés d’aprenentatge.
Estudis previs Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. Es facilitaran qüestions que l'alumne, de forma individual, haurà de respondre amb la finalitat d'identificar aspectes rellevants del propi aprenentatge en relació als continguts abordats en el mòdul.
Webconferència El sistema de Web Conferència Educativa és un recurs per a ús pedagògic i didàctic, que permet interactuar de manera sincrònica als estudiants i al professor. És una solució de conferències en línia i en directe per diversos usuaris, i és útil per a rebre el servei de tutoria virtual amb el propòsit d'aclarir possibles dubtes davant del procés d'aprenentatge, i compartir coneixements i experiències del procés de formació, tant amb el professor com amb els companys.
Atenció personalitzada Els alumnes disposen d’hores d’atenció pel seguiment i supervisió del treball individual i en grup. És un temps per la retroalimentació sobre les tasques i produccions a partir dels indicadors d’avaluació.