2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin.
Es tindrà en compte el grau d'atenció i les aportacions fetes a les exposicions/presentacions dels companys de l'aula.
5%-10%
Presentacions / exposicions Exposició oral dels treballs 20%-30%
Treballs Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària.

Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe.

Hi haurà treballs individuals i en grup
5%-10%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Projectes diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària.
Els projectes es faran en grup.
Pot haver-hi una o més proves escrites sobre els projectes realitzats.
40%-60%
Proves orals Exposicions orals de treballs. 20%-30%
Proves objectives de tipus test Proves tipus test sobre els projectes exposats per altres membres del grup-classe o bé sobre les exposicions de ponents externs 5%-10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i
${1}iLa tecnologia a secundària${1}i

En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques.

Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.