2023_24
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
Tecnología Educativa: e-Learning y Gestión del Conocimiento (2012)
 Asignaturas
  EVALUACIÓN DE MEDIOS Y MATERIALES DE ENSEÑANZA
   Evaluación
  descripción Peso
Debates
Debat presentació: Participació en el debat de presentació (durant les dates establertes), aportant la informació que es demana.

Debat coneixements previs / Qüestionari de coneixements previs: Participació al debat de coneixements previs (durant les dates programades), aportant la informació de manera ordenada, amb criteri i ben argumentada. /
Realització del qüestionari de coneixements previs (durant les dates programades), contestant les preguntes amb informació de qualitat.
10%
Trabajos Activitat 1. Referències. Activitat individual: Participació en el debat de creació de grups de manera activa per tal de rebre instruccions sobre l'eina/material de treball (durant les dates establertes).
Cerca de referències a nivell individual que compleixin els criteris específics que es detallen a l'activitat.
Participació al debat de comunicació de referències (durant les dates planificades)
Lliurament de lactivitat dins el termini acordat.

Activitat 2. Construcció i aplicació de linstrument davaluació. Activitat grupal: Realització de les diferents tasques descrites a l'Activitat 2.
Participació activa en el debat de grup i duent a terme un treball cooperatiu correcte. Lliurament de lactivitat dins el termini acordat.

Autoavaluació del procés en grup: Lliurament del document dautoavaluació del treball en grup. Argumentació i aportacions sobre el procés realitzat i aportant possibles millores. Qualificació amb criteris dels companys de grup.
90%
Otros El mètode davaluació es basa en una avaluació contínua a partir de la realització de les activitats que es proposen. Es recomana consultar la planificació detallada de la matèria a l'espai moodle. És convenient seguir el cronograma de les activitats tal com es proposen al curs i complir els terminis que es marquen per al seu lliurament. D'aquesta manera es podrà garantir una coherència i una integració correcta dels continguts de tots els cursos a què cada alumne s'ha matriculat. Es recorda als alumnes que cal respectar el criteri de correcció lingüística absoluta en totes les proves d'avaluació i en cas contrari pot ser motiu de suspens. D'altra banda, qualsevol acció de plagi per part dels alumnes pot suposar el suspens directe de la matèria sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria.
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

En aquellos casos en que el alumnado realice una segunda entrega de una actividad evaluable suspendida o no presentada, la calificación máxima a la que podrá aspirar en esa segunda evaluación o convocatoria será de aprobado. Esta entrega se realizará, dentro de los 45 días posteriores a la finalización de la asignatura, en la fecha que determine el profesor.

Se recuerda que el alumnado tiene que respetar el criterio de la absoluta corrección lingüística en todas sus pruebas de evaluación (y también de enseñanza-aprendizaje y que no hacerlo puede ser motivo directo de suspenso. Por otro lado, cualquier circunstancia de plagio por parte del alumnado puede suponer el suspenso directo a la asignatura, sin posibilidad de recurrir a la segunda convocatoria. Finalmente, se sugiere al alumnado consultar la planificación específica alojada en el espacio Moodle de la asignatura.