2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A1
A4
A12
A13
S'avalaurà mitjançant un examen i assistència
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A2
A15
B1
B3
C2
S'avaluarà mitjançant l'entrega de cassos pràctics entregats a l'aula , examen i assistència-participació a classe 20
Presentacions / exposicions
A4
B1
B2
B3
B4
C1
Es farà en grup de dos alumnes o individual (depenent del nombre d'alumnes) 20
Proves mixtes
A1
A12
A13
C3
Examen amb preguntes test (50%) i casos clinics (50%) 60
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura s'han d'haver realitzat i aprovat les diferents activitats (examen, exposició i entrega cassos). Si un alumne no aprova l'assignatura tindrà una segona convocatòria amb examen (100% de la nota).

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.