2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A1
A4
A12
A13
S'avalaurà mitjançant un examen i assistència
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A2
A15
B1
B3
C2
S'avaluarà mitjançant l'examen i assistència-participació a classe
Presentacions / exposicions
A4
B1
B2
B3
B4
C1
Es farà en grup de dos alumnes o individual (depenent del nombre d'alumnes) 20
Proves mixtes
A1
A12
A13
C3
Examen amb preguntes test (50%) i casos clinics (50%) 70
Altres  

Assistència i participació a classe

10
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura s'han d'haver realitzat i aprovat les diferents activitats (examen, exposició i participació-assistència). Si un alumne no aprova l'assignatura tindrà una segona convocatòria amb examen (100% de la nota). La prova escrita es podrà fer online, previ acord amb els alumnes.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.