Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11904002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Sánchez, J.C., Compendio de Didàctica General, 2008, Madrid: CCS Perrenoud, P., Diez nuevas competencias para enseñar, 2006, Barcelona. Graó Carreño, M, Teorías e instituciones contemporáneas de educación, 2000, Madrid. Sintesis Martín, E. i Moreno, A., Competencia para aprender a aprender, 2007, Madrid. Alianza Marina, J. i Bernabeu, R., Competencia social y ciudadana, 2007, Madrid. Alianza Puig, J. i Martín, X., Competencia en autonomía e iniciativa personal, 2007, Madrid. Alianza Zayas, F. i Pérez, P., Competencia en la comunicación lingüística, 2007, Madrid. Alianza Zabala, A. i Arnau, L., 11 ideas clave. Cómo aprender y enseñar competencias, 2007, Barcelona. Graó Sanmartí, N., 10 ideas clave. Evaluar para aprender, 2007, Barcelona. Graó Relats, V., Què vol dir ser mestre avui? Reflexions al voltant del compromís ètic del professorat., 2013, Barcelona. Fund. Jaume Bofill |
Complementària |
De La Torre, S., Oliver, C., Sevilla, L., Estrategias didácticas en el aula: buscando la calidad y la innovación., 2008, Madrid. UNED Bixio, C., Cómo planificar y evaluar en el aula: propuestas yejemplos., 2007, Alcalá de Guadaíra: MAD Beltran, M. y otros, La secuencia formativa: fases de desarrollo y de síntesis, 2006, Barcelona. Graó Perrenoud, P., Cuando la escuela pretende preparar para la vida, 2012, Barcelona. Graó Guirado, A. (Coord.), altas capacidades intelectuales, 2012, Barcelona. Graó Gardner, H. i Davis, K., La generación APP, 2015, España. PlanetadeLibro |