Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
CREATIVITAT PUBLICITÀRIA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12112015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Quart | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. El concepte de creativitat. 2. El procés de creació. 3. El paper de la creativitat a la publicitat. Retòrica. 4. Característiques de la creativitat publicitària. 5. Concepte publicitari i conceptualització. 6. Redacció publicitària. 7. Direcció d’art. 8. Creativitat publicitària en televisió. 9. Creativitat publicitària en premsa. 10. Creativitat publicitària en ràdio. 11. Tendències de la creativitat publicitària a Espanya. |