Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS | Codi | 12122223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Prendre contacte i recollir informació de l'alumnat. Presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Explicacions teoricopràctiques del professor sobre els continguts de l'assignatura obertes al diàleg amb els alumnes. Es tracta de sessions-seminari on, rere els plantejaments teòrics, es treballa sobre models i casos pràctics. |
Presentacions / exposicions | Els alumnes presenten individualment davant el grup-aula un informe sobre el tema que se li ha assenyalat prèviament. També es resolen col·lectivament casos pràctics proposats pel professor relacionats amb els interessos de treball personal de cada alumne. |
Treballs | Els alumnes van preparant al llarg del quadrimestre un treball d'investigació escollit entre una llista oferta a principi del curs. |
Resolució de problemes, exercicis | Els alumnes solucionen pel seu compte casos pràctics proposats pel professor relacionats amb els seus interessos de treball personal. A les hores d'exposició s'inclou el debat col·lectiu sobre aquests casos. |