Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ART MEDIEVAL A ESPANYA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ART MEDIEVAL A ESPANYA | Codi | 12214212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A2 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A3 |
Comprèn l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX | |
A4 |
Comprèn l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX | |
A5 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats Amplia els coneixements per a la recerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com els recursos electrònics (TIC) | |
A6 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com dels recursos electrònics (TIC) | |
A7 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A9 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A16 |
Té una visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A17 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A18 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cada un dels períodes d'aquest | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’informació | |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’espera en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Identifica els objectius col•lectius del grup amb els seus propis Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient |