2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau d'Història de l'Art (2008)
 Assignatures
  ITINERARIS PATRIMONIALS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni
 A2 Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni
 A5 Comprèn la història del Patrimoni
 A8 Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni
 A9 Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni
 A11 Coneix els diversos factors que han afectat a l'evolució del Patrimoni
 A12 És capaç de resoldre problemes vinculats a la gestió del Patrimoni
 A15 Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni
Adquireix el grau suficient d'habilitat en la metodologia científica
 A16 Coneix els diversos factors que han afectat a l'evolució del Patrimoni
Comprèn la història del Patrimoni
 A17 Comprèn la història del patrimoni
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Comparteix i assumeix els objectius d’aprenentatge proposats pel professor
Estableix els seus propis objectius d’aprenentatge
Fa aportacions significatives o certes innovacions
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’aprenentatge
 B2 Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits
Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Troba nous mètodes de fer les coses d’una altra manera
Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis
 B4 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
Reflexiona sobre el seu procés d’aprenentatge i necessitats d’aprenentatge
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
 B6 Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
 B7 Coneix les eines i els processos per aplicar criteris de sostenibilitat en el disseny i l'avaluació de solucions
 B8 Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat
Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
 C2 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric