Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ITINERARIS PATRIMONIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ITINERARIS PATRIMONIALS | Codi | 12214223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni | |
A2 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A5 |
Comprèn la història del Patrimoni | |
A8 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A9 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A11 |
Coneix els diversos factors que han afectat a l'evolució del Patrimoni | |
A12 |
És capaç de resoldre problemes vinculats a la gestió del Patrimoni | |
A15 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni Adquireix el grau suficient d'habilitat en la metodologia científica | |
A16 |
Coneix els diversos factors que han afectat a l'evolució del Patrimoni Comprèn la història del Patrimoni | |
A17 |
Comprèn la història del patrimoni | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’aprenentatge proposats pel professor Estableix els seus propis objectius d’aprenentatge Fa aportacions significatives o certes innovacions Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’aprenentatge | |
B2 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Troba nous mètodes de fer les coses d’una altra manera Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Reflexiona sobre el seu procés d’aprenentatge i necessitats d’aprenentatge | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Coneix les eines i els processos per aplicar criteris de sostenibilitat en el disseny i l'avaluació de solucions | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |