Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ANÀLISI SIMBÒLIC |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ANÀLISI SIMBÒLIC | Codi | 12214231 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A29 | Conèixer i comprendre les relacions ideològiques i estètiques entre la literatura i la societat. | |
A30 | Utilitzar el vocabulari tècnic bàsic per entendre els processos i les estructures de la creació literària i aplicar aquests coneixements a través d'anàlisis crítiques argumentades amb propietat oralment i per escrit. | |
A31 | Comprendre la literatura com una experiència cultural i estètica i com un espai de debat ideològic mitjançant diversos recursos creatius. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb iniciativa | |
B5 | Treballar de forma col·laborativa | |
B7 | Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat en l'entorn laboral i com a ciutadà | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. | |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |