Antropología Urbana, Migraciones e Intervención Social (2013) |
Asignaturas |
LA MEDIACIÓN INTERCULTURAL COMO UNA HERRAMIENTA DE INTERVENCIÓN URBANA |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | LA MEDIACIÓN INTERCULTURAL COMO UNA HERRAMIENTA DE INTERVENCIÓN URBANA | Código | 12815205 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials i o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sesión magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. Es possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Seminarios | Treball en profunditat de diferents experiències de treball en xarxa vinculades al Tercer Sector amb l'objectiu d'ampliar i relacionar els continguts donats a les sessions magistrals amb pràctiques reals. |
Debates | Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant del fòrum del Campus Virtual (Moodle) |
Trabajos | L'estudiant (de forma individual o en grup) ha de fer una anàlisi en profunditat de la realitat del Tercer Sector en un dels àmbits d'intervenció social, sociolaboral, socioeducativa, etc. Es proposa als estudiants que realitzen l'assignatura d'Estudis de Cas i l'assignatura d'Estat del Benestar i Polítiques Públiques, la realització d'un treball conjunt i compartit a partir de l'anàlisi comunitària des d'una perspectiva etnogràfica d'un territori determinat plantejat per l'equip de professors de les assignatures. |
Atención personalizada | Acompanyament de l'estudiant de forma presencial i virtual en el seu procés d'aprenentatge i de reflexió i comprensió de les lectures, textos i elements de debat. |