2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
 Assignatures
  L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA A NENS: DISSENY D'ACTIVITATS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A3 Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa.
 A4 S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament.
Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A6 Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament.
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A7 S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
 B2 Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B3 Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C5 Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics