2018_19
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
DADES IDENTIFICATIVES 2018_19
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 12865302
Ensenyament
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
9 Treball fi de màster Primer 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Adreça electrònica joaquin.romero@urv.cat
isabel.oltra@urv.cat
alba.escriu@urv.cat
carmen.rueda@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
olga.hryckiewicz@urv.cat
mireia.ortega@urv.cat
fernando.romeu@urv.cat
kai.voltmer@urv.cat
anaisabel.espada@urv.cat
Professors/es
ROMERO GALLEGO, JOAQUIN
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
ESCRIU ROCA, ALBA
RUEDA RAMOS, MARIA DEL CARMEN
BARAN , KATARZYNA AGNIESZKA
HRYCKIEWICZ , OLGA
ORTEGA DURAN, MIREIA
ROMEU ESQUERRE, FERNANDO
VOLTMER , KAI-ALEXANDER
ESPADA SANCHEZ, ANA ISABEL
Web
Descripció general i informació rellevant The Final Master’s Project will be the final product of the student’s time at the URV, so they should be planning it from the beginning of their master’s program. The Final Master’s Project should be an original, unpublished piece of research on any aspect of teaching English as a foreign/second language. It may involve experimental or theoretical work, must be a piece of scholarly research that reflects your ability to: - Plan a research activity. - Present and develop a detailed methodology. - Apply the scientific method, which relies on critical thinking. - Formulate and assess hypotheses, and draw valid conclusions by providing reasonable and well-supported argumentation. - Frame the topic of the project within the broader literature on the field, showing knowledge of background and main works of the research area. - Critically analyze the literature. - Synthesize and communicate information as formal research that contributes knowledge to the field. - Use the English language to write and reflect about aspects of the teaching-learning process of the English language. The Final Master’s Project will be submitted in written form and electronically. It will also be presented in an oral defense in front of an evaluating committee.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent