Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Bioquímica i Biologia Molecular (2009) |
Assignatures |
METODOLOGIA I EXPERIMENTACIÓ EN BIOQUÍMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | METODOLOGIA I EXPERIMENTACIÓ EN BIOQUÍMICA | Codi | 13214114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE6 |
Conèixer i saber aplicar diferents mètodes de separació de proteïnes Preparar un protocol senzill d'anàlisi de proteïnes que es pugui realitzar en una sessió de pràctiques, tenint en compte totes les parts del procés com els reactius, manipulació, gestió de residus posterior, etc… | |
CE8 |
Analitzar i interpretar els resultats dels diferents experiments de separació de proteïnes Elaborar un bon informe de laboratori | |
CE12 |
Conèixer i saber aplicar diferents mètodes de separació de proteïnes Preparar un protocol senzill d'anàlisi de proteïnes que es pugui realitzar en un sessió de pràctiques, tenint en compte totes les parts del procés com els reactius, manipulació, gestió de residus posterior, etc… | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |