2019_20
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES COMUNITÀRIES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A23 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
 A24 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
 A39 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a las quales es poden aplicar
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
Fa aportacions significatives o certes innovacions
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge
 B2 Utilitzar la seva experiència i criteri per analitzar les causes d’ un problema i construir una solució més eficient i eficaç
Proposar i construir en equip solucions a problemes en diversos àmbits, amb una visió global
Identificar la problemàtica del pacient i saber prioritzar els problemes, segons la gravetat i la urgència
 B3 Identificar la necessitat d’enfortir l’autoconfiança (sempre amb esperit crític) per tal de transmetre seguretat als usuaris o pacients
 B4 Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats
Respectar als companys i a la institució a la qual es pertany
 B5 Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta
 B6 Reconèixer  l’existència de costums i de creences que poden aconsellar l’evitació o la modificació d’actituds diagnòstiques i terapèutiques
 B7 Utilitzar els principis gnerals de la bona comunicació (pròpies i del entrevistat
 B8 Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista
 B9 Conèixer les fonts d'informació científica.
 B10 Admetre opinions d’altres col·legues, contràries a l’opinió pròpia
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C4 Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
 C6 Identifica necessitats de formació