2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
 
Grau de Treball Social (2009)
 Assignatures
  CLÍNICA SOCIAL I SUPERVISIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supervisió
A2
A8
A15
B3
B5
Es tracta d’elaborar un quadern de camp que sistematitzi l’experiència tant personal / professional. També s’haurà de registrar i analitzar la participació de cada estudiant en el seu grup de treball i les dinàmiques que en ell s'estableixen 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A6
A13
A14
B1
B3
El valor dels treballs sobre els diferents supòsits pràctics / PBL serà de 65 %
Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de:

El CAS 1 serà de lliurament individual i te un valor del 15 %
El CAS 2 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 30 %
El CAS 3 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 20%
32%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A2
A6
A13
B1
B3
El valor dels treballs sobre els diferents supòsits pràctics / PBL serà de 65 %
Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de:

El CAS 1 serà de lliurament individual i te un valor del 15 %
El CAS 2 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 30 %
El CAS 3 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 20%
33%
Altres  

La dinàmica de l'assignatura i els grups de treball fan imprescindible l'assistència dels estudiants a l'aula i així garantir el procés de treball plantejat. L'assistència és obligatoria al 80 % de les sessions

15%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La dinàmica de l'assignatura i la confiança per poder treballar en grups fan imprescindible l'assistència dels estudiants a l'aula i així garantir el procés de treball plantejat. La presencia i l'establiment d'una bona dinàmica d'equip es un requisit de l'assignatura.