Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 15675401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Pràctiques Externes obligatòria | Segon | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit del dret ambiental Aplica les tècniques apreses en l'àmbit del dret ambiental Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional | |
A3 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Aplica les tècniques apreses en l'àmbit del dret ambiental Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqúentment utilitzats pels professionals de l'àmbit del dret ambiental | |
A5 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Aplica les tècniques apreses en l'àmbit del dret ambiental Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqúentment utilitzats pels professionals de l'àmbit del dret ambiental | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B4 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup | |
B5 |
Sap respondre a les preguntes que se li formulen Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |