Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA | Codi | 15685101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
PRESENTACIÓ ORAL 1: PROJECTE DE RECERCA Objecitus: 1) Demostrar capacitat de síntesi en la presentació dels resultats d’un treball acadèmic. 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti. • Aquesta activitat es realitzarà individualment • Cada estudiant presentarà oralment el seu projecte de recerca • L’estudiant ha de dominar el contingut treballat PRESENTACIÓ ORAL 2: APLICACIÓ PILOT DE TÈCNIQUES AVANÇADES D’INVESTIGACIÓ SOCIAL Objectius: 1) Aplicar tècniques avançades d’investigació social (qualitatives i quantitatives) 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti. • Aquesta activitat es realitzarà individualment • Cada estudiant presentarà oralment l’experiència d’aplicació de tècniques avançades d’investigació social • L’estudiant ha de mostrar el treball de camp fet |
15 + 15 | ||||||
Treballs |
|
TREBALL 1: PROJECTE DE RECERCA Objetictiu: Dissenyar correctament un projecte d’investigació social en l’àmbit de la intervenció social i educativa des d’una perspectiva multidisciplinar • Aquesta activitat es realitzarà individualment • Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa una projecte d’investigació • L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació. TREBALL 2: GUIONS I QÜESTIONARI + INFORME DE TREBALL DE CAMP PILOT Objectiu: Dissenyar i aplicar tècniques avançades de investigació social (qualitatives i quantitatives) en l’àmbit de la intervenció social i educativa des de una perspectiva multidisciplinar • Aquesta activitat es realitzarà individualment • D’acord al projecte de recerca, al disseny de les eines de recollida d’informació i a l’aplicació pilot de les mateixes, l’estudiant ha de fer un informe escrit del treball de camp fet adjuntant els guions i qüestionaris finals i una primera interpretació de la informació recollida. • L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al disseny de recerca. |
35 + 35 | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||