2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CE1
CE3
CT2
CT4
PRESENTACIÓ ORAL 1: PROJECTE DE RECERCA
Objecitus: 1) Demostrar capacitat de síntesi en la presentació dels resultats d’un treball acadèmic. 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti.
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant presentarà oralment el seu projecte de recerca, el qual ha de ser coherent (objectius, justificació, tècniques triades, etc.)
• L’estudiant ha de dominar el contingut treballat

PRESENTACIÓ ORAL 2: APLICACIÓ PILOT DE TÈCNIQUES AVANÇADES D’INVESTIGACIÓ SOCIAL
Objectius: 1) Aplicar tècniques avançades d’investigació social (qualitatives i quantitatives) 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti.
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant presentarà oralment l’experiència d’aplicació de tècniques avançades d’investigació social
• L’estudiant ha de mostrar el treball de camp fet
20 + 20
Treballs
CE1
CE2
CE3
CT2
CT4
TREBALL 1: PROJECTE DE RECERCA + INFORME DE TREBALL DE CAMP PILOT
Objetictius:
1) Dissenyar correctament un projecte d’investigació social en l’àmbit de la intervenció social i educativa des d’una perspectiva multidisciplinar
2) Dissenyar (guions i questionari) i aplicar tècniques avançades de investigació social (qualitatives i quantitatives) en l’àmbit de la intervenció social i educativa des de una perspectiva multidisciplinar 3) Identificar les possibles implicacions ètiques que puguin afectar al procés de recerca
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa una projecte d’investigació
• D’acord al projecte de recerca, al disseny de les eines de recollida d’informació i a l’aplicació pilot de les mateixes, l’estudiant ha de fer un informe escrit del treball de camp fet adjuntant els guions i qüestionaris finals i una primera interpretació de la informació recollida.
• L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al disseny de recerca.

















50
Atenció personalitzada
L'atenció personalitzada es realitzarà a través de dos espais: tutories individuals virtuals i presencials entre l'estudiant i el docent i el seguiment de l'assignatura per part dels estudiants a través de la dinamització de l'entorn virtual (missatge de Fòrum a través del Moodle) per resoldre dubtes, proposar nous temes, treballar conceptes complexos, recordar dates claus, informar sobre activitats relacionades amb l'assignatura, etc.
El estudiant ha de fer com a mínim 2 tutories virtuals i/o presencial amb els docents
10
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria