Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat
|
| A2 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques
|
| A4 |
Comprèn la importància de la hipòtesi com a punt de partida de tota la investigació i aplicar-la a l'estudi i investigació
|
| A5 |
Coneix en profunditat temes específics tant històrics com metodològics
|
| A6 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria
|
| A8 |
Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat
|
| A9 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques
|
| A12 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents
Coneix en profunditat temes específics tant històrics com metodològics
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Té un mètode d’anàlisi que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
|
| B3 |
Reconeix les limitacions i els punts dèbils dels seus processos i mètodes de treball
|
| B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
|
| B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
|
| B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics
|
| B8 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
|
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
|
| C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
|
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
|
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
|
| C6 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
|