2015_16
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Grado en Administración y Dirección de Empresas (Terres de l'Ebre) (2009)
 Asignaturas
  FUNDAMENTOS DE MARKETING
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Pruebas objetivas de tipo test
A6
C3
L'examen final de l'assignatura constarà d'un test sobre continguts teorico-practiques, amb quatre respostes alternatives. Les respostes incorrectes restaran una tercera part del valor de la resposta correcta i les preguntes no contestades no sumaran ni restaran. 50%
Pruebas de desarrollo
A6
B3
C3
C4
Treball sobre casos reals de màrqueting que els alumnes desenvoluparan en grup i defensaran publicament a l'aula. 50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Hi haurà uns treballs d'avaluació continuada. Els treballs respresentaran el 50% de la nota final de l'assignatura.

Per tal de tenir nota d'avaluació continuada, cal treure un mínim de 4/10 en l'examen final de l'assignatura.

En segona convocatòria el 100% de la nota és l'examen final.