2019_20
Universitat
Rovira i Virgili
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Doble titulació de Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) FONAMENTS DE MÀRQUETING Codi 16914141
Ensenyament
Doble titulació de Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Primer 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RYAN , GERARD ANTHONY
Adreça electrònica jaume.gene@urv.cat
gerard.ryan@urv.cat
Professors/es
GENÉ ALBESA, JAUME
RYAN , GERARD ANTHONY
Web
Descripció general Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
Impartida per la FEE
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent