2013_14
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Informàtica (2010)
 Assignatures
  PROGRAMACIÓ
   Continguts
Tema Subtema
1. Fonaments de la Programació orientada a objectes (POO) 1.1 Classes, objectes, mètodes i atributs
1.2 Modificadors de Classe
1.3 Composició de classes
2. Introducció a les estructures de dades 2.1 Piles i cues
2.2 Llistes
3. Introducció a l'herència i polimorfisme 3.1 Extensió de classes i polimorfisme
3.2 Classes abstractes i d'interficie
3.3 Excepcions
3.4 Gestió de fluxos de dades des de fitxers
4. Principis de disseny d'una aplicació usant el paradigma orientat a objectes 4.1 Introducció al llenguatge UML
4.2 Diagrames bàsics en UML
5. Iniciació al disseny i implementació d'una interfície gràfica 5.1 Elements bàsics per dissenyar interfícies gràfiques
5.2 Eines SWING de Java