Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Tecnologies del Vehicle Elèctric (2018) |
Assignatures |
MODELATGE I CONTROL DE CONVERTIDORS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | MODELATGE I CONTROL DE CONVERTIDORS | Codi | 17695108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del curs: identificació dels objectius, continguts, metodologies i avaluació de l'assignatura. Introducció a l'entorn de docència no presencial: el Campus Virtual. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Conferència sobre un tema relacionat amb l'assignatura, impartida per un expert convidat. |
Videoconferència | Videoconferències en directe o grabades a través de l'aula virtual de formació del Campus Virtual. La part final de les videoconferències es farà servir per respondre preguntes en directe o formulades a través del Campus Virtual. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Estudi de la documentació recomanada pels professors com a fonts principals d'informació de l'assignatura. Això inclou les diapositives de les videoconferències, capítols de llibre de referència i articles científics. Es recomana realitzar aquestes activitats abans de les webconferències i seminaris associats pel seu millor aprofitament. |
Resolució de problemes, exercicis | Exercicis i resolució de problemes orientats a l'aplicació directa dels conceptes estudiats. |
Treballs | Problema llarg on l'alumne haurà de relacionar i aplicar diversos conceptes estudiats i lliurar un informe. |
Seminaris | Sessió presencial per estudiar en profunditat un tema concret, on s'espera la participació activa de l'estudiant. |
Atenció personalitzada | Aclarir dubtes de l'alumne relacionades amb l'assignatura a través de l'entorn virtual o de forma presencial al despatx del professor. |