Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA | Codi | 18214102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Pràctiques a laboratoris | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d’un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través dels diferents laboratoris. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. |
Seminaris | Activitats participatives, basades en el treball en profunditat d'un tema d'ampliació i relació amb els continguts de l'assignatura. Es treballarà a partir de casos pràctics relacionats amb el quefer professional, també es treballarà a partir del visionat de pel·lícules i/o documentals. Posteriorment es complementen amb la realització d'un treball. |
Treballs | Treball complementari relacionat amb el contingut dels seminaris. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |