2016_17
Guía docente 
Facultad de Enfermería
A A 
 
 
Grado en Enfermería (2009) (Campus Baix Penedès)
 Asignaturas
  ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Presentació assignatura
Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació
Valoració inicial del concepte de cuidar.
Sesión magistral Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent
Seminarios Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring. Participació en l'anàlisi dels principis ètics, valors i creençes
Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema).
Profunditzar aspectes relacionats amb el llenguatge infermer, el procès d'atenció d'infermeria i el judici clínic en relació dels continguts donats a les sessions magistrals
Presentaciones/exposiciones Presentació oral del treball en el aula utilitzant les TIC i/o expressions artístiques elaborant un video, teatre, dibuix...
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria
Atención personalizada Les professores/ors atendran les teves necessitats i els teus dubtes per poder-te assessorar al llarg del desenvolupament de l'assignatura