2010_11
Guía docente 
Escuela Universitsria de Enfermería
A A 
 
 
Grado de Enfermería (Sede Baix Penedés)
 Asignaturas
  ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Seminarios
A1
A4
A17
B5
C4
C5
Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring
Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes
Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema)
15%
Presentaciones/exposiciones
B5
C4
C5
Expocició oral del tema d'estudi
Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita
Creativitat en la presentació

15%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas
A1
A4
A17
B5
C4
C5
Anàlisi situació factors de cuidatje
Anàlisi situació rol professional
Fonamentació científica
Interrelació amb el grup de treball
10%


Resolución de problemas/ejercicios
A1
A4
A17
C5
Participació en l'anàlisi dels elements del rol professional
Participació en l'anàlisi del rol professional a partir d'una situació (caring-cinema)
10%
Pruebas mixtas
A1
A4
A17
C4
Realització de dos exercicis teórics amb preguntes curtes i de desenvolupament 50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats.