Grado de Enfermería (Sede Baix Penedés) |
Asignaturas |
ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2010_11 |
Asignatura | ÉTICA DEL CUIDAR Y BASES CONCEPTUALES DE LA ENFERMERÍA | Código | 18224009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | Primero |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
Seminarios |
|
Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema) |
15% | |||||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Expocició oral del tema d'estudi Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita Creativitat en la presentació |
15% | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas |
|
Anàlisi situació factors de cuidatje Anàlisi situació rol professional Fonamentació científica Interrelació amb el grup de treball |
10% |
|||||||
Resolución de problemas/ejercicios |
|
Participació en l'anàlisi dels elements del rol professional Participació en l'anàlisi del rol professional a partir d'una situació (caring-cinema) |
10% | |||||||
Pruebas mixtas |
|
Realització de dos exercicis teórics amb preguntes curtes i de desenvolupament | 50% | |||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. |