2020_21
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT7
Participació en l'anàlisi de situacións desde el cuidatge envers diferents models d'infermeria (caring-cinema)
Participació i l'anàlisi del rol professional
Participació i l'anàlisi des de l'ètica del cura d'un fenomen situacional


20%
Presentacions / exposicions
A11
A12
CT5
Realització de un treball relacionat amb la historia d'Infermeria on es valora la capacitat d'anàlisi i síntesis escrita així como la creativitat en la elaboració. 20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A11
CT7
Anàlisi de un fenómen/cas desde el factors de cuidatge
Fonamentació científica
Interrelació amb el grup de treball
Exercici teòric dels contiguts al llarg de l'assignatura
10%
Proves mixtes
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
Exercici teòric dels continguts al llarg de l'assignatura 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. A la segona convocatòria d'avaluació es lliuraran les parts no superades a la primera convocatòria i es farà l'avaluació de les mateixes amb excepció de les activitats que tenen una carrega de presencialitat.

Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament.

?En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada.

D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa, situacions de plagi o suplantació de personalitat a l'assignatura, tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el professor/ara informarà al centre per que es la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.