2019_20
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Begudes Fermentades (2014)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears.
 A4 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears.
 A5 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears.
 A7 Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets.
Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats per els professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades
 A8 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears.
Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Demostrar la capacitat per desenvolupar les tasques professionals habituals en l'elaboració de vins escumosos o de cervesa.
Demostrar capacitat per desenvolupar tasques d'investigació bàsica i/o aplicada a la enologia o biotecnologia.
Participar en el conjunt de les activitats dins d'una empresa o laboratori de productes derivats de la vinya o del vi, o altres begudes fermentades.
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets.
 A9 Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats per els professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT4 Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context)
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació)
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís)
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional)
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn)
Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris)
 CT7 Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. (Igualtat)
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge