2007_08
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química (1993)
 Assignatures
  FENÒMENS DE TRANSPORT
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Identificar les forces termodinàmiques responsables de la transferència de calor i matèria i el seu origen microscòpic. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
C2
Definir convenientment el volum de control per a processos típics i establir el balanç macroscopic d'energia i de matèria. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
C2
Reconèixer les diferents formes de transferència de calor i els casos en els quals cadascuna d'elles és rellevant. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
C2
Establir els balanços microscòpics de calor i matèria (en forma integral i en forma diferencial). A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
C2
Resoldre problemes de conducció de calor en estat estacionari per diferents condicions de contorn usuals en geometries senzilles. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
B14
C2
Identificar les condicions sota les quals és factible fer l'aproximació de resistència interna nul.la en l'anàlisi del transitori en un problema de transferència de calor entre un sistema i el medi. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
C2
Identificar els paràmetres adimensionals rellevants per a problemes de transferència de calor i matèria. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
B14
C2
Avaluar coeficients de transferència de calor a partir de correl.lacions. A1
A2
A3
A4
A6
A9
A10
B1
B2
B3
B4
B8
B14
B15
C2
Analitzar i resoldre convenientment el disseny d'un bescanviador de calor de tubs concèntrics. A1
A2
A3
A4
A6
A9
B1
B2
B3
B4
B5
B8
B12
B13
B14
B15
C2
C5
Enunciar les diferències entre les diferents mesures de la composició d'una mescla, així com identificar les diferents velocitats advectives mitjanes. A1
A2
A3
A4
A6
B3
B4
B8
C2
Resoldre problemes de difusió de matèria en estat estacionari per diferents condicions de contorn usuals en geometries senzilles. A1
A2
A3
A4
A6
B1
B3
B4
B5
B8
B14
C2
Aplicar els coneixements de FT en el si d'un avantprojecte relacionat amb l'Enginyeria Química, treballar en equip i desenvolupar les habilitats socials que en són pròpies. A1
A2
A3
A5
A6
A9
B1
B2
B3
B4
B5
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
C1
C2
C4
C5