Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
TECNOLOGIA DEL MEDI AMBIENT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TECNOLOGIA DEL MEDI AMBIENT | Codi | 20012030 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir una visió global de l'enginyeria ambiental. | A15 |
C3 |
|
Introducció del concepte de sostenibilitat ambiental i descripció de les eines per a assolir-la. | A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C3 |
Avaluar ambientalment un producte o una activitat. | A1 A13 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
|
Descriure i utilitzar eines de valoració d’impactes ambientals. | A13 A15 |
||
Aprendre quins són els elements d’una Auditoria Ambiental. | A13 |
||
Introducció de les tecnologies més comunes de tractament i eliminació de contaminants. | A1 A13 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
|
Realització d’un Estudi d’Impacte Ambiental, EIA. | A13 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
|
Preparació de la informació necessària per la realització d’un EIA, incorporat a l‘avantprojecte. | A13 |
||
Cercar informació a la literatura. | C3 C5 |
||
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 B8 |
C5 |