2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE GRAU
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Fonamenta les decisions de projecte en les bases científiques i tecnológiques de la propia especialitat.
Aplica els coneixements en matèries bàsiques per realitzar el disseny d'un projecte.
 A2.3 Completa un exercici original a realitzar individualment i presenta i defensa davant un tribunal universitari, consistent en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de caire professional en el que es sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyament
 A2.4 Coneix la legislació bàsica que aplica al projecte i sap on buscar-la.
 A4.12 Planifica mitjançant diagrames de barres o altres tècniques senzilles les tasques a dur a terme en cada etapa de projecte.
 A6.1 Culmina l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació en un projecte integrador.
Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en el desenvolupament d'un projecte tècnic original.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
 B1.2 Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis
 B1.3 Es capaç de superar les dificultats sorgides del treball, tant individual com en grup.
 B2.1 Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte
Estableix objectius clars pel projecte
 B2.2 Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes
 B4.4 Fa aportacions significatives o certes innovacions
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits
 B5.3 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1.1 Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
 C1.2 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
 C1.3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C1.4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C2.1 Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
 C2.2 Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral