Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017) |
Assignatures |
CARTOGRAFIA I TOPOGRAFIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | CARTOGRAFIA I TOPOGRAFIA | Codi | 20234102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix, comprèn i utilitza els principis de: Aixecaments i replantejaments topogràfics. Cartografia, Fotogrametria, sistemes d'informació geogràfica i teledetecció en agronomia. | |
A2.4 |
Realitza lectures de planimetria. Interpreta plànols. Utilitza taquímetres, estacions totals, GPS, etc. Obté i interpreta plans topogràfics d’obtenció de corbes de nivell. Coneix el sistema de coordenades UTM. Realitza i comprèn perfils longitudinals i transversals. Empra i fa servir nivell: clàssic i làser. Realitza aixecaments de plànols per procediments clàssics: cintes, cadenes i esquadres. | |
A2.5 |
Dissenya projectes mitjançant topografia. | |
A2.6 |
Utilitza perfils topogràfics per a la valoració d'obres. Replanteja obres a partir de plànol topogràfic. | |
A4.9 |
Empra les magnituds de el sistema mètric decimal i mesures agràries. Coneix i aplica el dibuix cartogràfic. Simbologia general i aplicacions. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3.2 |
S'alinea amb els objectius col·lectius de l'equip Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques de l'equip. Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip Contribueix a la cohesió de l'equip amb la seva forma de comunicar i relacionar-se. | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes de l'equip. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies per resoldre problemes i trobar solucions. | |
B4.3 |
S'adapta correctament a les metodologies docents del tipus "active learning". En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B4.4 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. Fa aportacions significatives o certes innovacions. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball. Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge. | |
B5.2 |
Metòdicament es pregunta sobre noves formes de fer les coses, busca nous procediments i mètodes, i experimenta amb procediments nous. Analitza riscos i beneficis de la innovació. Pren decisions amb criteri en situacions compromeses i sota pressió. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |