Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017) |
Assignatures |
FITOTÈCNIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FITOTÈCNIA | Codi | 20234107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Mitjançant classes magistrals s'explicaran els continguts que figuren al programa de l'assignatura. Durant les classes la descripció dels continguts s'alternaran amb proposta de casos, discussió dels mateixos, debats, resolució de problemes en grups, etc |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència. |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. |
Pràctiques a laboratoris | Pràctiques laboratori: viabilitat llavors cultius d'interès agrícola |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Treball tutorat: Elaboració en grup del treball de curs tutorat "Analisi i Valoració d'una finca agrícola" |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Xerrades, taules rodones, congressos, aportacions i exposicions amb ponents de prestigi, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència. |